Blogger Widgets

Thursday 19 September 2013

SESI BERTEMU PEMBACA2 MR.SECRET ADMIRER

Assalamualaikum w.b.t

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih yg tak terhingga kpd semua pembaca yg telah mendapatkan novel pertama saya MR.SECRET ADMIRER (MSA).....
Terima kasih jg utk komen2 positif yg diberikan.....

Suka saya nyatakan di sini, MSA bukanlah satu naskhah yg perfect dr saya apatah lg ianya adalah baby prtama saya....dah tentu banyak kekurangannya.  So, segala komen2 yg diterima saya cuba perbaiki dalam 2nd novel saya DARI SEKEPING SURAT SAMANMU....

Good news utk para pembaca MSA, saya ingin menjemput anda utk bertemu janji bersama saya...

Tempat:  Kedai Buku 1 Malaysia, Pudu Central
Tarikh :  21/9/2013 (Sabtu)
Masa   :  2.00 hingga 4.00 petang.

Special gift utk pembaca2 bertuah menanti anda kerana pihak penerbit akan menganjurkan satu contest utk anda semua.  Jom beramai2.....
Nak tau apa special giftnya?  Ini dia.....
JUMPA DI SANA YA.......

Special Gift : Mug MR SECRET ADMIRER-SHILA ALISH

2 comments:

  1. aisey dear, tak dapatlah nak jumpa yu & mintak sign 'otogeraf' chantek2 kat my lovely MSA novel.. ai kena jadik penanggah khenduri kawen.. uwaaaaaa (mug itew sangat chantek, siap ada gambaq.. wow, glamer yu.. kalu ada jual bagi taw eks, ai nak beli, bley wat perhiasan kat tepi tv.. he he)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Noor...
      Hmmm...xde rezeki nk jumpa dgn pmbaca2 mcm Noor...xpelah...ada rezeki next time kita jumpa ye...pasal gift tu, mmg ramai yg brminat nk dptkn...rasa2 blh beli dgn LNP...

      Delete

ASSALAMUALAIKUM....
Sila tinggalkan komen anda di sini.
SATU pun jadilah!...hehe
Semoga komen yang ikhlas dapat membantu saya.
TQ

COPYRIGHT(C)KARYA ANDAI ITU TAKDIRNYA DAN SEGALA YANG TERTERA DI ATAS ADALAH HAKMILIK ROSILA BT RAHMAN