Blogger Widgets

Tuesday 9 July 2013

PENERBIT NOVEL MR. SECRET ADMIRER (MSA)

Assalamualaikum w. b.t.....

Syukur alhamdulillah, di hari yg cukup baraqah bg semua umat islam, 1 Ramadhan 1434 Hijrah, saya menerima hadiah yg cukup brmakna buat diri saya....pihak menerbitkan telah mengumumkan novel keluarannya utk bulan Julai 2013 dengan menunjukkan sinopsis MSA.....

Dan....kegembiraan saya ini saya kongsikan buat anda semua, pengikut2 setia MSA.  Setelah pelbagai liku yg trpaksa saya hadapi, alhamdulillah, akhirnya MSA berjaya juga diterbitkan.

Ramai yg bertanya penerbit mana....dan hari ini saya akan war2kan.  LOVE NOVEL PUBLICATION yg bertanggungjawab menerbitkan MSA.

Sekalung penghargaan buat LN dan pembaca2 MSA sekalian.  Apa yg ditunggu2 akhirnya muncul.....hanya menunggu cover novelnya sahaja.  cukup berdebar-debar.....

Sekali lagi terima kasih utk anda sekalian....tanpa anda sekalian siapalah SHILA ALISH si penulis kerdil ini.....


LOVES, HUGS & KISSES

SHILA ALISH

3 comments:

  1. Tahniah, dah lama tunggu sambungan novel ni...pasti akan dapatkan versi cetaknya nanti.
    Apa projek novel baru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Eijan di atas sokongan anda....

      Projek terbaru sekarang sedang pulun menyiapkan e-novel saya yg terbaru iaitu DARI SEKEPING SURAT SAMANMU yg saya dh uploadkan di blog ini sehingga bab 16 setakat ini.....jemputlah baca

      Delete
  2. Dh bce novel ni sgt2..syed redza vs zureen..heheh

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM....
Sila tinggalkan komen anda di sini.
SATU pun jadilah!...hehe
Semoga komen yang ikhlas dapat membantu saya.
TQ

COPYRIGHT(C)KARYA ANDAI ITU TAKDIRNYA DAN SEGALA YANG TERTERA DI ATAS ADALAH HAKMILIK ROSILA BT RAHMAN