Blogger Widgets

Thursday 18 April 2013

NOVEL MR. SECRET ADMIRER (MSA)

Salam semua.....

Pasti ramai yang tertanya-tanya bilakah MSA akan berada di pasaran??  Hmmmm......saya sendiri sudah lemas dengan setiap soalan itu & dah letih nk explain....

Ini adalah perkembangan terkini MSA.....
Insyallah, jika tiada masalah, awal bulai Julai 2013, MSA bakal menemui anda di kedai-kedai buku.  Itu adalah jaminan dari pihak penerbit sendiri.  Kenapa lama sangat?  Banyak prosedur yg harus dipatuhi & saya baru saja menyerahkan manuskrip MSA kpd penerbit ini.....so kira awallah tu sbb serah pertengahan bln 4 & keluar bln 7.  Siapa penerbitnya???  Maaf, saya kena rahsiakan dulu sebab atas dasar private & confidential.....tapi bagi saya siapa penerbitnya tak penting kerana apa yang penting penerbit itu mampu memenuhi kehendak saya sebagai penulis....& yg lebih penting para pembaca setia sekalian dapat grab novel MSA.....

Mungkin ada yg tanya kenapa bln 7?  Bukan ke saya pernah janjikan bulan 3 yg lalu.....Hmmm....lagi satu soalan yang susah saya nak jawab....sebabnya?  Manuskrip saya 'diperap'....kalau saya tahu mungkin dah lama saya pass pada penerbit lain & mungkin anda sudah lama khatam membaca MSA.....

Tak apalah....think positive....pasti ada hikmah di sebaliknya.  Sebagai penulis, saya memohon maaf di atas kesilapan teknikal ini & saya berharap agar anda semua terus setia menunggu....& bila dah ada di pasaran jangan lupa dapatkan......

Last but not least.....diharapkan pembaca2 sekalian tidak melupai Zureen & Syed Redza dalam MR. SECRET ADMIRER.....

Wassalam....

Love & Kisses

SHILA ALISH

3 comments:

  1. hemmm, kesian MSA, patutlah sya tggu lama sgt,
    x pe Shila, jadikan ini pengalaman yg berharga,
    pengalaman mematangkan kita, mudah2an.
    akhirnya dapat juga di bukukan....mmg sesangat x sabar nk ikuti
    kisah zureen dan Redza....

    selamat berjaya.....
    teruskan mengarang....

    ReplyDelete
  2. Saya sedia menanti...patutlah 5-6kali saya ke kedai buku bertanya...jawapannya x pasti...ryoanya ada kisah di sebaliknya...
    Apa pun selamat majujaya...
    Anggap ini dugaan utk lebih maju lagi...

    ReplyDelete
  3. Thanks Nana & Musliha....

    Ye....itulah episod sedih yg menimpa saya dlm usaha utk pertama kali bergelar penulis.....xpe...saya anggap itu satu cabaran & pasti ada hikmah di sebaliknya kann???

    Think +ve....terima kasih kerana terus follow up prkembangan MSA...

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM....
Sila tinggalkan komen anda di sini.
SATU pun jadilah!...hehe
Semoga komen yang ikhlas dapat membantu saya.
TQ

COPYRIGHT(C)KARYA ANDAI ITU TAKDIRNYA DAN SEGALA YANG TERTERA DI ATAS ADALAH HAKMILIK ROSILA BT RAHMAN