Blogger Widgets

Friday 5 October 2012

MR. SECRET ADMIRER MASIH DI SINI

Assalamualaikum w.b.t

     Saya memohon maaf kerana sebentar tadi saya menyatakan bab 21 akan diletakkan di blog yg baru, tetapi alhamdulillah, setelah beberapa kali try & error, dapatlah saya mengekalkan bab 21 di blog saya ini juga walaupun bila anda tekan bab 21 & seterusnya, anda akan dihubungkan ke link yg baru..........itu tak menjadi masalah asalkan pembaca2 x perlu bersusah payah utk ke blog yg lain.....maklumlah saya hanya amatur & bukanlah pakar ICT....

     Saya dah uploadkan bab 21.....enjoy reading....

     Terima kasih


Love & Kisses

SHILA ALISH

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM....
Sila tinggalkan komen anda di sini.
SATU pun jadilah!...hehe
Semoga komen yang ikhlas dapat membantu saya.
TQ

COPYRIGHT(C)KARYA ANDAI ITU TAKDIRNYA DAN SEGALA YANG TERTERA DI ATAS ADALAH HAKMILIK ROSILA BT RAHMAN