Blogger Widgets

Monday 12 March 2012

salam...

Alhamdulillah...hari ni happy sangat sebab akhirnya novel saya dapat juga disiarkan di penulisan2u setelah hampir sebulan menunggu.  memang harap sangat novel tu dapat disiarkan di penulisan2u sebab ia sbg bantu loncatan untuk mengembangkan minat saya terhadap dunia penulisan..

Kepada yang membuka blog saya, kalau dah baca sehingga bab 20, bab ke 21 kena pergi ke blog saya yang satu lagi iaitu www.shilaalish1.blogspot.com

Terima Kasih di atas sokongan anda semua yang tidak pernah putus.  Hanya Allah jua yang membalasnya.

Semoga nawaitu saya yang ikhlas ketika menulis dapat dimanfaatkan kepada pembaca sekalian.

LOVE & KISSES

SHILA ALISH

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM....
Sila tinggalkan komen anda di sini.
SATU pun jadilah!...hehe
Semoga komen yang ikhlas dapat membantu saya.
TQ

COPYRIGHT(C)KARYA ANDAI ITU TAKDIRNYA DAN SEGALA YANG TERTERA DI ATAS ADALAH HAKMILIK ROSILA BT RAHMAN