Blogger Widgets

Saturday 4 February 2012

Assalamualaikum w.b.t....
   
        Syukur alhamdulillah, akhirnya impian saya untuk memiliki blog sendiri akhirnya tercapai jua. Satu kejayaan untuk diri saya sendiri kerana dapat menghasilkan blog sendiri walaupun mungkin orang lain sudah lama mempunyai blog sendiri. Tidak mempunyai background ICT langsung, satu kepuasan yang amat sangat apabila dapat menghasilkan blog yang pada saya cukup menggembirakan hati saya.
      Tujuan saya menghasilkan blog ini adalah bertujuan untuk berkongsi dengan anda saya tentang minat saya terhadap dunia penulisan.  Dalam kesuntukan dan kekangan masa, akhirnya saya dapat menghasilkan satu kisah dalam novel terulung saya yang bertajuk "ANDAI ITU TAKDIRNYA".  Harapan saya, bagi anda yang sudi membaca, berikanlah komen yang membina supaya saya dapat perbaiki segala kelemahan dalam penulisan karya saya.  Sesungguhnya, saya adalah 'budak baru belajar'.  Segala teguran dan komen anda, diharapkan dapat membantu saya merealisasikan impian saya untuk menerbitkan novel saya ini.
     Akhir sekali, terima kasih kepada Pn Surya Ashikin & the gang (fasilitator LDP Bil 1/12) kerana banyak membantu sehingga dapat menghasilkan blog ini.  Terimalah blog dan novel saya seadanya......

Sekian Terima Kasih.

Love & Kisses
SHILA ALISH

1 comment:

  1. tahniaaahh akak :-))

    berbakat menulis novel rupany..moga terus success :-)

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM....
Sila tinggalkan komen anda di sini.
SATU pun jadilah!...hehe
Semoga komen yang ikhlas dapat membantu saya.
TQ

COPYRIGHT(C)KARYA ANDAI ITU TAKDIRNYA DAN SEGALA YANG TERTERA DI ATAS ADALAH HAKMILIK ROSILA BT RAHMAN